Content Marketing & Storytelling

Herkent u volgende situaties?

  1. Ik heb al een blog en social mediakanalen. Wat kan ik nog meer doen? We schrijven elke X periode een artikel en posten het overal maar de gewenste resultaten blijven uit?
  2. Ook voor B2B? Kan ik wel de juiste doelgroep bereiken?
  3. Storytelling: de zoveelste hype? Wat is de meerwaarde van storytelling? Wil ik hierin wel geld en middelen investeren?
  4. Ik vind dit zeer tijds- en kostintensief. Mijn initiatief en budget komen onder druk. Waar en hoe moeten we bijsturen? Wat zijn de  mogelijkheden om het proces vlotter te laten verlopen? Hoe kan ik de inspanningen correct evalueren?

Bottomline

  1. Voor uw resultaten: Perceptie als een sterk merk met duidelijke waarden. Duidelijke uplift in verkoop on- én offline.
  2. Voor uw team: een Content Marketing Raamwerk. Een gevalideerd raamwerk en proces dat uw team – eventueel met externen – toelaat om doelgericht en autonoom aan content marketing te doen. Gebonden aan resultaten.

Content Marketing diensten

Strategie

Opzet van strategie met focus op content op de juiste plaats met meetbare relevantie en planbaar onderhoud

  • Targeting: bepaling van persona’s voor correcte en handelbare targeting
  • Distributie: inbound Marketing plan voor kostenefficiënte distributie
  • Campagnes: opzetten om content & conversatie in de kijker te zetten
  • Engagement: in kaart brengen van overslagpunten om uiteindelijk tot conversie te komen
  • Gebruik van DIGITAAL PLAN content marketing-model

Uitvoering

Werken met beschikbare middelen

  • Kanalen: bepalen van eigen, betalende en geleende kanalen om de dialoog aan te gaan
  • Content Types: bepalen welke formats het beste werken per kanaal
  • Personeel: aansturen en coördineren van contentcreatie, campaigning, PR, conversation management & customer service

Audit

Waar kan er worden geoptimaliseerd

  • Audit: waar zitten de pijnpunten in de content marketingstrategie- en uitvoering.
  • Opportuniteiten: met uw beschikbare middelen en budget, haalt u het maximale uit uw inspanningenen?
  • Strategisch gezond: een richting uitgaan is best niet enkel gebaseerd op een gevoel maar feitelijk ondersteunt. Zit uw content marketing op het juiste spoor is hier de uitgangsvraag


Liever kennis in-house halen?

Freelancers/Agencies inhuren is niet altijd duurzaam. Uw team leert vaak te weinig bij. Vandaar dat naast freelance-opdrachten kennis- en denkreflexoverdracht centraal staat bij Clicklinks. Hieronder vindt u ons aanbod van kennisdeling en coaching. Zodat u zelf verder kan.

Focus op vandaag:

 

Focus op vandaag en de toekomst:

Contact

Tot uw dienst

Hallo, ik ben Nikolaas De Geyndt, de eigenaar van Clicklinks en ruim 10 jaar full-time online marketeer.

Als u ooit zichzelf de vraag stelde of online marketing een weg is om uw bedrijf te laten groeien en hoe dat zou werken ... dan geen nood, want ik ben hier om u te helpen.

U kent mij misschien als (gast)-docent/spreker/trainer bij,

  • UGENT
  • Wolters Kluwer
  • Provinciale Hogeschool Limburg
  • Digimedia
  • IAB
  • Digital Marketing First
  • Tientallen op maat in-house trainingen