Google Ads

Performante SEA-campagnes waar ROI en uw eigen tone & voice centraal staan

Herkent u volgende situaties?

  1. Onvoldoende know-how.
    We adverteren in Google, maar hebben de indruk tijd en geld te verspillen door gebrek aan expertise
  2. Er zijn wel bezoekers, maar geen leads.
    We halen veel bezoekers binnen, maar ze converteren niet. Hoe komt dat?
  3. Er komen te weinig bezoekers.
    We willen heel getarget te werk gaan, maar daardoor is onze doelgroep te klein. Hoe kunnen we die vergroten met behoud van focus?
  4. De Cost Per Click stijgt.
    We betalen elke maand/jaar meer dan vorige periode. Dit is niet de bedoeling. Hoe kunnen we die laten dalen?
  5. Expertview nodig.
    Uw agentschap / medewerkers vertonen minder proactiviteit & inzicht dan gewenst

Performance campagnes

Zoveel mogelijk relevante bezoekers binnenhalen

  • Inzet van Search- en Remarketingcampagnes binnen Google en indien relevant Bing
  • Selectie van zoekwoorden en opmaak van retargetingdoelgroepen
  • Schrijven van advertenties in NL, FR, EN
  • Aanmaken en optimalisatie van landingspagina’s
  • Continue optimalisatie met uw maximale cost per lead als leidraad

E-commerce campagnes

Uw producten adverteren op Google

  • Aanmaak en beheer van productfeed voor Google shoppingcampagnes
  • Continue optimalisatie met uw maximale cost per sale als vizier

Awareness campagnes

Product aan breed publiek bekend maken

  • Gericht inzet van Display-campagnes (banners & ad texts in het Google-netwerk)
  • Doelgroep- en targetingbepaling
  • Bannermateriaal & text ads aanmaken in NL, FR, EN
  • Continue optimalisatie

Audits en second opinions

Pijn- en verbeterpunten blootleggen

  • Doortastende analyse van uw Google Ads-account om snel geld te besparen en performantie te verhogen.
  • Bijzonder interessant als u de SEA in-house beheert of door een agentschap laat beheren en een harde maar rechtvaardige tweede opinie nodig heeft

Google Ads opleidingen

Freelancers/Agencies inhuren is niet altijd duurzaam. Uw team leert vaak te weinig bij. Vandaar dat naast freelance-opdrachten kennis- en denkreflexoverdracht centraal staat bij Clicklinks. Hieronder vindt u ons aanbod van kennisdeling en coaching. Zodat u zelf verder kan.

Focus op vandaag:

Focus op morgen:

Bottomline

  1. Voor uw resultaten:
    Met respect voor budget en doelstellingen streven naar het allerbeste resultaat. Lees: dalende Cost per Click en Cost per Lead en maximalisatie van visibiliteit, relevante bezoekers en leads.
  2. Voor uw team:
    Reflex aanleren dat SEA best wordt opgezet volgens de koopcyclus met begin of funnel (inspiratie), mid of funnel (vergelijken) en end of funnel (kopen) insteken. Overdracht van optimalisatiestrategieƫn- en denkkaders zoals denken aan intentie van het zoekwoord en de bijhorende gebruikerservaring op de website.