Google Ads training
voor Managers

Voor leidinggevenden die willen begrijpen om gericht te kunnen sturen.

Heeft u blind vertrouwen in uw Google Ads-partner?

Hopelijk is dat gegrond, maar bezit u als manager de nodige Google Ads-kennis en inzichten om samen met uw specialist tot (nog) betere resultaten te komen?

Wordt ú door hun meeting geleid en is het moeilijk door het jargongebruik om mee te praten?

Dan is het hopelijk duidelijk dat voldoende betalen en blind vertrouwen hebben niets waarborgt.

U wordt gemanaget?

  De ‘expert’ leidt de meeting en vertelt zijn verhaal

  U krijgt steeds de ‘junior’

  Chaotische meetings zonder focus

  Nietszeggend jargongebruik

  Rapportage is afwezig of onvoldoende

  Beslissingen worden niet of niet altijd nagekomen

Weegt dit voldoende door om toch naar ons verhaal te luisteren? U beslist. Maar deze uitspraak wil ik u niet onthouden:

“Trust, but verify.” — Ronald Reagan

 

Kan u uw Google Ads-partner voldoende challengen?

U wil als manager kunnen

  1. Challengen. Begrijpt u hun verhaal en kan u uw versie van de feiten meegeven?
  2. De lijnen uitzetten. Als u samen in een meeting zit, leidt uw partner de meeting?
  3. Inzichten op uw niveau ontvangen. Vertelt hun rapportering een duidelijk verhaal met klare inzichten? Of staart u naar een onbegrijpbare cijferhel (ook bekend als excelhel)?

M.a.w. hebt u als manager controle? Of vertrouwt u blind en hoopt u op het beste?

 

“De cijfers zijn goed, m/v de manager” — geparafraseerd uit een partnermeeting, wel met authentiek dashboardscreenshot

Google Ads training afgestemd op managers

In deze challenger-training, leren wij u alles wat u als manager moet weten over Google Ads.

Nadat u deze Google Ads opleiding bijwoont bent u een volwaardige partner die respect afdwingt door zijn kennis van zaken en inzichten. Zó doet u elkaar groeien.

Wat zal u leren?

  1. Manager essentials. We belichten de belangrijkste concepten en strategieën van Google Ads. Niet hoe u campagnes zelf moet opzetten
  2. Patronen en denkkaders. Zelf patronen in de data te zien om opportuniteiten te herkennen
  3. Rapportering. Welke cijfers zijn ècht van belang in de rapportage
  4. Meetingtemplate. We doen een voorstel tot een meetingtemplate waarbij structuur en focus tijdens de meeting centraal staat.

Vereisten

  • Geen voorkennis of vorige cursus Google Ads vereist
  • Niet verplicht, wel handig: eigen Google Ads-account om de training op toe te passen
  • Computer en schrijfgerief
  • Maximaal 8 personen

 

Prijsofferte

Contact binnen 24u

Belangrijkste uitdagingen* (zodat we weten waar de focus op te leggen)

U heeft niets te verliezen

Deze Google Ads training is onderdeel van de

Challenger-trainings

Voor managers en teamleaders op zoek naar digital excellence voor zichzelf, hun mensen en partnersamenwerkingen.
Neem controle in de cockpit:

  1. Google Ads voor managers
  2. SEO voor managers
  3. Google Analytics voor managers

Voor wie?

  • Manager / CxO

Wat zit in de training?

  • Gepersonaliseerde training op maat van uw uitdaging
  • Syllabus

Hoe lang duurt de training?

0,5d training

Prijs?

Vraag prijsofferte Antwoord binnen 1 werkdag.
© Clicklinks 2010-2018. Online Marketing Consultant Nikolaas De Geyndt. +32 485 24 50 91