Beschrijving
Deze intensieve training gaat een stuk verder dan het opstellen van een content calendar of hoe je een zoekwoordonderzoek doet.
Keer op keer zien we dat content marketinginspanningen falen door
- Verkeerde reden: de baas wil een blog, dus schrijven we een blog. Al snel zijn we uitgeschreven want we hebben geen kompas.
- Geen buy-in. Management trekt onvoldoende budget, mensen en middelen uit
- Outsourcing: een externe copywriter inhuren kan, maar verwachten dat hij/zij zonder gedegen input waardevolle stukken kan produceren over jouw core business is gevaarlijk
- Ongeduld: content marketing als verkeerde pleister op de wonde. Dit doet niet wat we er van verwacht hadden. Afvoeren maar
Eerst over deze hordes springen? Best even hier klikken.
Maar als jullie bedrijf wel klaar is om de kracht van content marketing te omarmen, maar op zoek zijn naar stevig kader en houvast voor korte- en langetermijnimpact, dan kan deze workshop/training bijzonder waardevol blijken.
Training in het content marketing raamwerk van Vliegwiel.agency
Content Plannen
- De opportuniteit van je verhaal onderzoeken
- Bepalen welke content waar moet gemaakt worden
- Een redactionele kalender opstellen
Content Meten
- Doelen en taken
- Metrics voor funnels
- Analytics
- Conclusies
Content Maken
- Web Content 101
- Vindbaar zijn
- Tools & Checklists
- Engagerend zijn