Website data- en inhoudsanalyse

Concrete aanbevelingen om de inhoud van uw (nieuwe) website te optimaliseren. Gericht op engagement en conversie.

Bekende situaties?
  1. Er staat een nieuwe site in het verschiet. Welke inhoud zetten we over van de oude site? Welke lessen kunnen we leren van de oude site?
  2. Hoe zoeken mensen naar ons op Google? Welke zoekwoorden gebruiken ze, welke vragen hebben ze, vinden ze x of y belangrijker?
  3. Hoe bewegen mensen zich doorheen de site? Verlaten mensen de site voortijdig, is de site logisch opgebouwd?
Bottomline
  1. Voor uw resultaten: een duidelijk en actiegericht aanbevelingsdocument om uw website met behulp van uw team datagedreven te optimaliseren
  2. Voor uw team: inzicht in hoe een website correct en mèt impact geoptimaliseerd wordt (webmaster- en copywritertaken)

Inhoudsanalysediensten

Contentonderzoek
Presteert uw inhoud zoals het zou moeten?
  • Welke inhoud werkt goed voor welke doelgroep?
  • Welke inhoud moet herschreven worden?
  • Welke inhoud wordt niet/veel bekeken?
  • Werkt inhoud méé aan het behalen van uw doelstellingen?
  • Deliverable: Deskwork + aanbevelingsdocument
Zoekgedragonderzoek
Hoe zoeken mensen naar uw diensten en dekken we alle noden af?
  • Welke vragen en noden hebben mensen als ze rond uw product zoeken?
  • Hoe kan de site(structuur) daar op inspelen?
  • Deliverable: Deskwork + aanbevelingsdocument
Klikgedragonderzoek
Hoe navigeren bezoekers uw website en waar kunnen we optimaliseren?
  • Wat zijn de toptaken die mensen uitvoeren op de belangrijkste landingspagina’s?
  • Hoe navigeren mensen doorheen de site en hoe vertaalt zich dat naar een nieuwe template?
  • Deliverable: Deskwork + aanbevelingsdocument


© Clicklinks 2010-2018. Online Marketing Consultant Nikolaas De Geyndt. +32 485 24 50 91