Google AdWords voor elke stap van de funnel

Op zoek naar een senior freelancer die performante AdWords-campagnes opzet die gebruik maken van de laatste technieken en optimalisaties? Elke klik telt!

Herkent u volgende situaties?

U adverteert nog niet:

  1. Geen know-how.
    We willen adverteren in Google, maar willen geld noch tijd verspillen door gebrek aan expertise

U adverteert al, maar:

  1. We hebben een beperkt AdWords-budget.
    We hebben geen grote jaarbudgetten voor Google AdWords. Hoe kunnen we echter meer relevante bezoekers uit dat budget halen?
  2. Er zijn wel bezoekers, maar geen leads.
    We halen veel bezoekers binnen, maar ze converteren niet. Hoe komt dat?
  3. Er komen te weinig bezoekers via AdWords.
    We willen heel getarget te werk gaan, maar daardoor is onze doelgroep te klein. Hoe kunnen we die vergroten met behoud van focus?
  4. De Cost Per Click stijgt.
    We betalen elke maand/jaar meer dan vorige periode. Dit is niet de bedoeling. Hoe kunnen we die laten dalen?
  5. Expertview nodig.
    Uw agentschap / medewerkers vertonen minder proactiviteit & inzicht dan gewenst
Bottomline
  1. Voor uw resultaten:
    Met respect voor budget en doelstellingen streven naar het allerbeste resultaat. Lees: dalende Cost per Click en Cost per Lead en maximalisatie van visibiliteit, relevante bezoekers en leads.
  2. Voor uw team:
    Reflex aanleren dat SEA best wordt opgezet volgens de koopcyclus met begin of funnel (inspiratie), mid of funnel (vergelijken) en end of funnel (kopen) insteken. Overdracht van optimalisatiestrategie├źn- en denkkaders zoals denken aan intentie van het zoekwoord en de bijhorende gebruikerservaring op de website.

SEA-diensten

Awareness campagnes
Product aan breed publiek bekend maken
  • Gericht inzet van Display-campagnes (banners & ad texts in het Google-netwerk)
  • Doelgroep- en targetingbepaling
  • Bannermateriaal & text ads aanmaken in NL, FR, EN. Andere talen via partnervertaalbureau
  • Continue optimalisatie
Performance campagnes
Zoveel mogelijk relevante bezoekers binnenhalen
  • Inzet van Search- en Remarketingcampagnes binnen Google en indien relevant Bing
  • Selectie van zoekwoorden en opmaak van retargetingdoelgroepen
  • Schrijven van advertenties in NL, FR, EN. Andere talen via partnervertaalbureau
  • Aanmaken en optimalisatie van landingspagina’s
  • Continue optimalisatie met uw maximale cost per lead als leidraad
E-commerce campagnes
Uw producten adverteren op Google
  • Aanmaak en beheer van productfeed voor Google shoppingcampagnes
  • Continue optimalisatie met uw maximale cost per sale als vizier
Audits en second opinions
Pijn- en verbeterpunten blootleggen
  • Doortastende analyse van uw Google Adwords-account om snel geld te besparen en performantie te verhogen.
  • Bijzonder interessant als u de SEA in-house beheert of door een agentschap laat beheren en een harde maar rechtvaardige tweede opinie nodig heeft
Zelf SEA doen?
Liever kennis in-house halen?

Freelancers/Agencies inhuren is niet altijd duurzaam. Uw team leert vaak te weinig bij. Hieronder vindt u ons aanbod van kennisdeling en coaching. Zodat u zelf verder kan.

Focus op vandaag:

Focus op vandaag en de toekomst:

Liever kennis in huis halen?

Freelancers/Agencies inhuren is niet altijd duurzaam. Uw team leert vaak te weinig bij. Vandaar dat naast freelance-opdrachten kennis- en denkreflexoverdracht centraal staat bij Clicklinks. Hieronder vindt u ons aanbod van kennisdeling en coaching. Zodat u zelf verder kan.

Focus op vandaag:

 

Focus op vandaag en de toekomst:


© Clicklinks 2010-2018. Online Marketing Consultant Nikolaas De Geyndt. +32 485 24 50 91