Google Analytics
& Tag Manager consultancy

Meet performantie van bron tot kassa. Kom voor de cijfers, blijf voor de inzichten.

Komt dit bekend voor?

  1. Enkel harde conversies worden gemeten
    Niet iedereen die uw site bezoekt is klaar om direct klant te worden. Worden de micro-conversies en engagement ook in kaart gebracht?
  2. Onvolledige data
    Webbouwer heeft een standaard Analytics implementatie gedaan, maar dat is ontoereikend
  3. Geen optimalisatiemodel
    Cijfers genoeg, maar naar wat kijken en hoe optimaliseren?
  4. Alles meten
    Want “je weet nooit” dat de data nog van pas kan komen.
  5. Analyseparalyse
    Wat zegt mijn data mij? Verse inzichten en ervaring brengt terug in beweging

 

KPI workshop

Met deze workshop willen we in kaart brengen welke hefbomen helpen bij bijvoorbeeld het doen stijgen van omzet.

Laat het duidelijk zijn dat KPIs als omzet en aantal leads louter een uitkomst is, een gevolg van iets “goed doen”; we moeten ook weten welke factoren effect hebben daarop. Dàt zijn ook KPIs.

Verder kijken we ook naar benchmarks en target settings.

arrow_forward_iosKPI workshop

Meetplan en analytics

De KPIs meetbaar maken dankzij codedocumenten die uw agency of intern ontwikkelteam begrijpt.

Indien deze niet aanwezig of beschikbaar is, kan de Google Analytics implementatie zelf plaatsvinden zonder hen door gebruik te maken van Google Tag Manager.

E-commerce
Als uw webshop uw omzet uitmaakt, is correct meten een must.

Daarom is expertise hierin zo belangrijk. Beslissingen nemen obv foute data is allesbehalve optimaal.

arrow_forward_iosMeetplan & Google Analytics

 

Dashboarding

Een cockpit toont wat belangrijk is voor de piloot. Samen bouwen we adhv. de KPIs uw cockpit.

Iedereen kan rapporten trekken en dashboards volstouwen met cijfers. Weinigen weten een coherent verhaal te vertellen dat uitnodigt tot actie.

arrow_forward_iosDatastudio dashboarding

Bottomline

  1. Voor u
    Glasheldere kijk op engagement & performantie van uw kanalen
  2. Voor uw resultaten
    Door de juiste zaken te meten, behoudt u de focus en weet u waar u op kan drukken om een verschil te maken.
  3. Voor uw team
    Een uniforme waarheid waar performantie van het marketingteam/agency op kan afgerekend worden

Contact