Freelance Growth Hacker

Weg van het platgetreden pad wandelen in het woud van groeiopportuniteiten.

Herkent u volgende situaties?
  1. Que? Fad or Fab? Hoe verschilt growth hacking van andere types marketing?
  2. Dat is toch iets voor startups?
    Hoe creëer ik die mindset van MVM (Minimum Viable Marketing)?
  3. Onze organisatie is minder agile als ik zou wensen
Bottomline
  1. Voor uw resultaten: snelle manier om een veelheid aan kanalen en ideeën te testen en te (in)valideren aan een laag budget. Wat overblijft is goud en kan schalen.
  2. Voor uw team: raamwerk om snel en efficiënt aan de slag te gaan met growth hacking. Daarbij is het een bijzonder leuke en bevredigende manier van werken, wat impact heeft op motivatie en dus resultaten van uw team.
Growth Hacking diensten

Marketing brainstorm
Groei door marketing. 19 kanalen. 3 opportuniteit per kanaal
MVP
Groei door product design
Executie
Snelle en efficiënte validatie van de marketingideeën
  • Uitvoering van 2 traction-tests in korte 1 week sprints
  • Succes en failure rapportering
  • Energie voor het team!

Liever kennis in-house halen?

Freelancers/Agencies inhuren is niet altijd duurzaam. Uw team leert vaak te weinig bij. Vandaar dat naast freelance-opdrachten kennis- en denkreflexoverdracht centraal staat bij Clicklinks. Hieronder vindt u ons aanbod van kennisdeling en coaching. Zodat u zelf verder kan.

Focus op vandaag:

 

Focus op vandaag en de toekomst: