Marketing Automation

Performante workflows voor lead generation & e-commerce websites

Herkent u volgende situaties?
  1. Wat wordt er bedoeld met automated? Wat kan automatisch en wat niet? Wat zijn de voor- en nadelen?
  2. Welke impact heeft dat? Moet ik mijn website, CRM, ERP aanpassen? Moet ik meer inhoud aanmaken?
  3. Hoe aan lead nurturing beginnen? Welke tools bestaan er? Hoe duur zijn ze?
Bottomline
  1. Voor uw resultaten: beter gekwalificeerde leads. Duidelijker zicht op funnel en salesopportuniteiten.
  2. Voor uw team:  meer tijd voor uw sales team om new business en bestaande accounts te laten groeien.
Marketing Automation diensten
Strategie
  • Uitwerken van (e-mail)flows die bezoekers begeleiden doorheen de aankoopcyclus
  • In kaart brengen welke content nodig is om bezoekers van de ene stap naar de andere stap te halen
Executie
  • Opstellen en instellen van marketing automation flows in MailChimp
Liever kennis in-house halen?

Freelancers/Agencies inhuren is niet altijd duurzaam. Uw team leert vaak te weinig bij. Vandaar dat naast freelance-opdrachten kennis- en denkreflexoverdracht centraal staat bij Clicklinks. Hieronder vindt u ons aanbod van kennisdeling en coaching. Zodat u zelf verder kan.

Focus op vandaag:

 

Focus op vandaag en de toekomst:

© Clicklinks 2010-2018. Online Marketing Consultant Nikolaas De Geyndt. +32 485 24 50 91