Leads genereren

Als groei een must is.

 

 

Lead generation is een echte groeiversneller, maar wat houdt die groei tegen?

U doet al aan lead generation, maar ...
  1. Veel bezoekers, weinig leads
  2. Veel uitgaven, weinig leads
  3. Veel leads, weinig kwaliteit
  4. Of een combinatie
Of u wil eraan beginnen, maar
  1. Hoe beginnen?
    Aan wat moet ik denken, welke ondersteuning, budgetten en (technologische) middelen heb ik nodig?
  2. Wat is realistisch?
    Hoe stel ik realistische maar ambitieuze targets?

Wij helpen u met succesvolle B2C of B2B lead generatie via de 3 C's

Content
Content als pasklare munt

Elk bedrijf heeft een expertise die zijn klanten nodig heeft. Dit vertalen naar content is wat een lead magnet wordt genoemd. Wij realiseren dit voor u.

Campaigning
Organische campagnes
  1. Via viral marketing loops op social media zorgen we voor meer converterende bezoekers;
  2. Tezelfdertijd werken we op SEO , het grootste gratis medium voor leads.

Lead generation houdt best niet op als de media-uitgaven van de gesponsorde campagnes stoppen. Daarom ook de focus op organische campagnes.

Gesponsorde campagnes
  1. Ads op Facebook, Google Ads, LinkedIn , …;
  2. Interessante partnerships en sponsorships;
  3. Affiliate marketing

Als de ROI steek houdt, zijn betaalde uitgaven voor leads een echte groeimotor.

Conversieoptimalisatie
Landingspagina’s

Door gebruik te maken van psychologische principes bekend van het LIFT-model zorgen we voor meer conversies. Dit doen we hand in hand met professioneel gecureerd (= uw doelgroep) gebruikersonderzoek.

Gebruikersonderzoek

Door kwantitatieve analyse via websitestatistieken en kwalitatieve analyse zoals bevragingen en gebruikersonderzoek leren we wat de gebruiker belangrijk vindt.
Dat vertalen naar een betere lead generatie is een logische stap.

Meer omzet en meer tevreden klanten? Wij helpen u vooruit

Vraag offerte aan, wij antwoorden binnen 1 werkdag.

zelf de vaardigheden leren?

Freelancers/Agencies inhuren is niet altijd duurzaam. Uw team leert vaak te weinig bij om het heft na de opdracht over te nemen. Vandaar dat naast freelance-opdrachten kennis- en denkreflexoverdracht centraal staat bij Clicklinks. Hieronder vindt u ons aanbod van kennisdeling en coaching. Zodat u en uw team zelf verder kunnen.

Kennisdeling met uw team:

 

Kennisdeling met u als manager: