Conversie optimalisatie training
Conversietraining obv. psychologische wetten en een bewezen optimalisatiekader.
Wat zal u leren?
- Uiterst effectieve wetten en principes uit de gedragspsychologie
- Google's HHH-model gebruiken voor effectieve impactvolle copy die bezoekers engageert
- Dit is ook conversie: vertelt uw pagina en website een samenhangend verhaal? We evalueren samen uw website
- LIFT-model: hoe psychologische triggers & barrières gebruiken in ons voordeel
- De kracht van data: welke metrics zijn van belang om de impact te evalueren
Benieuwd naar het waarom achter de succesvolle A/B testen?
Deze conversietraining is ontworpen om u strategisch én praktisch te laten nadenken over inhoud in de context van Conversie en Waardepropositie (Value proposition) met maximaal effect op gebruiker en zoekmachine. Daarin behandelen we ook het aspect “branding” (past dit wel bij mijn merk), “SEO” (kunnen zoekmachines hier ook van profiteren).
Indien dat door u gewenst is gaan we heel concreet aan de slag met uw website met bespreking en toepassing van gedragsprincipes. Dit doen we ondermeer aan de hand van de Behavioral Insights Library van Coglode zoals hier bij een conversieworkshop rond een campagnepagina bij Stad Gent.
Alle relevante kennis en inzichten wordt gedeeld.
Geen verborgen agenda.
Praktisch
Deliverables
- Gepersonaliseerde training op maat van uw uitdaging
- De presentatie
- Eventuele werkbestanden, templates en software
Bij voorkeur
- Een website of campagnepagina waarop we de principes kunnen toepassen
- Computer en schrijfgerief mee te brengen
Plaats
Hoe lang duurt de training?
Offerte
- Op maat. Wij geloven dat de tijd van 1 uniform product voor iedereen nu echt wel voorbij is.
- 1 prijs ongeacht aantal deelnemers. Bij meer dan 8 deelnemers geven wij voorkeur aan 2 sessies.
- Enkel seniors geven training