Google Ads
Performante SEA-campagnes waar ROI en uw eigen tone & voice centraal staan
Herkent u volgende situaties?
- Onvoldoende know-how.
We adverteren in Google, maar hebben de indruk tijd en geld te verspillen door gebrek aan expertise - Er zijn wel bezoekers, maar geen leads.
We halen veel bezoekers binnen, maar ze converteren niet. Hoe komt dat? - Er komen te weinig bezoekers.
We willen heel getarget te werk gaan, maar daardoor is onze doelgroep te klein. Hoe kunnen we die vergroten met behoud van focus? - De Cost Per Click stijgt.
We betalen elke maand/jaar meer dan vorige periode. Dit is niet de bedoeling. Hoe kunnen we die laten dalen? - Expertview nodig.
Uw agentschap / medewerkers vertonen minder proactiviteit & inzicht dan gewenst
Performance campagnes
Zoveel mogelijk relevante bezoekers binnenhalen
- Inzet van Search- en Remarketingcampagnes binnen Google en indien relevant Bing
- Selectie van zoekwoorden en opmaak van retargetingdoelgroepen
- Schrijven van advertenties in NL, FR, EN
- Aanmaken en optimalisatie van landingspagina’s
- Continue optimalisatie met uw maximale cost per lead als leidraad
E-commerce campagnes
Uw producten adverteren op Google
- Aanmaak en beheer van productfeed voor Google shoppingcampagnes
- Continue optimalisatie met uw maximale cost per sale als vizier
Awareness campagnes
Product aan breed publiek bekend maken
- Gericht inzet van Display-campagnes (banners & ad texts in het Google-netwerk)
- Doelgroep- en targetingbepaling
- Bannermateriaal & text ads aanmaken in NL, FR, EN
- Continue optimalisatie
Audits en second opinions
Pijn- en verbeterpunten blootleggen
- Doortastende analyse van uw Google Ads-account om snel geld te besparen en performantie te verhogen.
- Bijzonder interessant als u de SEA in-house beheert of door een agentschap laat beheren en een harde maar rechtvaardige tweede opinie nodig heeft
Google Ads opleidingen
Freelancers/Agencies inhuren is niet altijd duurzaam. Uw team leert vaak te weinig bij. Vandaar dat naast freelance-opdrachten kennis- en denkreflexoverdracht centraal staat bij Clicklinks. Hieronder vindt u ons aanbod van kennisdeling en coaching. Zodat u zelf verder kan.
Focus op vandaag:
Focus op morgen:
Bottomline
- Voor uw resultaten:
Met respect voor budget en doelstellingen streven naar het allerbeste resultaat. Lees: dalende Cost per Click en Cost per Lead en maximalisatie van visibiliteit, relevante bezoekers en leads. - Voor uw team:
Reflex aanleren dat SEA best wordt opgezet volgens de koopcyclus met begin of funnel (inspiratie), mid of funnel (vergelijken) en end of funnel (kopen) insteken. Overdracht van optimalisatiestrategieƫn- en denkkaders zoals denken aan intentie van het zoekwoord en de bijhorende gebruikerservaring op de website.